Izen-emate eta matrikula epeak

• asteazkena, 2019ko maiatzak 15 |
  • Idazkaritza

2019-2020 ikasturtean Lanbide Heziketako ERREGIMEN PRESENTZIALEAN (eskaintza osoa eta eskaintza partziala) onartzeko eta matrikulatzeko egutegia.

Izen ematea (aurrematrikula) ekainak 3tik 14ra

Idazkaritzako arreta ordutegia

GARRANTZITSUA: Ekainak 3tik 14ra arteko epean izen ematen ez duenak ezingo du IRAILA ARTE MATRIKULA egin nahiz eta plaza hutsak geratu.

2019-2020 ikasturtean Lanbide Heziketan matrikulatzeko epeak BERTARATZE modalitatean.

Ikastetxe berean maila errepikatzen dutenek edota 1. mailatik 2. mailara pasatzen direnek ekainaren 10etik uztailaren 1era, biak barne, egin beharko dute matrikula.

Gainontzeko ikaslerientzat:

Aurrematrikula, eskabideak eta dokumentazioaren aurkezpena
Ikastetxean bertan 2019ko ekainaren 3tik 14era arte, biak barne.

• Ekainaren 28ra arte: Eskatzailearen espediente akademikoa edota bestelako dokumentazioa, beharrezkoa bada, aurkeztea.
  • Uztailaren 5a: Behin-behineko zerrendak.
  • Uztailaren 8a arte: Zerrendei erreklamazioak.
  • Uztailaren 11: Behin-behineko zerrendak.
  • Uztailaren 11tik 17ra, biak barne: Onartutako ikasleen matrikula egiteko aldia.
  • Uztailaren 19tik 31ra, biak barne: Ezohiko matrikulazio-aldia, I. epea. Gipuzkoan 31 jaieguna da.
  • Irailaren 2tik 15ra, biak barne: Ezohiko matrikulazio-aldia, II. epea.

Prozesuan onartutako ikasleek eta prozesu horretan parte hartu behar ez dutenek (maila errepikatzen dutenek edota 1. mailatik 2. mailara pasatzen diren ikasleek) egutegian zehaztutako egunetan egin beharko dute matrikula. Bestela, esleitutako plazari uko egin diotela ulertuko da.

1. Matrikulatzeko prozesuari buruzko informazio zabalagoa hemen
  2. Hemen duzu gure eskaintza Heziketa Zikloetan
  3. Idazkaritzako arreta ordutegia

2019-2020 ikasturtean onarpena eta matrikula egitea arautuko duen AGINDUA laster argitaratuko da.