Ezohiko matrikulazio-aldia, II. epea

• astelehena, 2019ko irailak 9 |
  • Idazkaritza

2019-2020 ikasturtean Lanbide Heziketako ERREGIMEN PRESENTZIALEAN (eskaintza osoa eta eskaintza partziala) onartzeko eta matrikulatzeko egutegia.

Idazkaritzako arreta ordutegia

• 2019-2020 ikasturtean Heziketa Zikloetan matrikulatzeko-aldia amaitu da urriak 15ean.

2019-2020 ikasturtean Lanbide Heziketan matrikulatzeko epeak BERTARATZE modalitatean.

Ikastetxe berean maila errepikatzen dutenek edota 1. mailatik 2. mailara pasatzen direnek ekainaren 10etik uztailaren 1era, biak barne, egin beharko dute matrikula.

Gainontzeko ikaslerientzat:

Aurrematrikula, eskabideak eta dokumentazioaren aurkezpena
Ikastetxean bertan 2019ko ekainaren 3tik 14era arte, biak barne.

• Ekainaren 28ra arte: Eskatzailearen espediente akademikoa edota bestelako dokumentazioa, beharrezkoa bada, aurkeztea.

• Uztailaren 5a: Behin-behineko zerrendak.

• Uztailaren 8a arte: Zerrendei erreklamazioak.

• Uztailaren 11: Behin-behineko zerrendak.

• Uztailaren 11tik 17ra, biak barne: Onartutako ikasleen matrikula egiteko aldia.

• Uztailaren 19tik 31ra, biak barne: Ezohiko matrikulazio-aldia, I. epea. Gipuzkoan 31 jaieguna da.

• Irailaren 2tik urriaren 15era, biak barne: Ezohiko matrikulazio-aldia, II. epea.

Prozesuan onartutako ikasleek eta prozesu horretan parte hartu behar ez dutenek (maila errepikatzen dutenek edota 1. mailatik 2. mailara pasatzen diren ikasleek) egutegian zehaztutako egunetan egin beharko dute matrikula. Bestela, esleitutako plazari uko egin diotela ulertuko da.

1. Matrikulatzeko prozesuari buruzko informazio zabalagoa hemen

2. Hemen duzu gure eskaintza Heziketa Zikloetan

3. Idazkaritzako arreta ordutegia

2019-2020 ikasturtean onarpena eta matrikula egitea arautuko duen AGINDUA laster argitaratuko da.

Heziketa Zikloen eskaintza

• osteguna, 2020ko martxoak 5 |

Gure ikastetxearen eskaintza aurkezten dugu jarraian.

Triptikoa Heziketa Zikloetako eskaintzarekin

Heziketa zikloen eskaintza erakusten duen triptikoaren 1. orrialdea
Heziketa zikloen eskaintza erakusten duen triptikoaren 2. orrialdea

2020ko ate-irekien jardunaldiak

Tren geralekutik 5 minutura!!

Autobus geralekutik 2 minutura!!

Bi saio egingo ditugu Hernaniko Lanbide Heziketa Ikastetxean, Gizarte Berrikuntzako LHII, gure hezkuntza eskaintza aurkezteko.

• 1. saioa maiatzak 6 asteazkena, 18:00etan izango da.
  • 2. saioa maiatzak 23 larunbata, 11:00etan izango da.

Jardunaldiak ikastetxean bertan izango dira. Saio bakoitzaren iraupena 2 ordu ingurukoa izango da.

Ate-Irekien maiatzeko saioetarako kartela

2019 Aurrematrikula epea

2019-2020 ikasturtean Heziketa Zikloetan ikasteko, aurrematrikula egiteko epea ekainaren 3 astelehenetik 14 ostiralera izango da.

Kartela: 2019-2020 ikasturtearako izen-ematea (aurrematrikula)

2019 Matrikula gauzatzeko epea

2019-2020 ikasturtean Heziketa Zikloetan ikasteko, Matrikula egiteko epea uztailaren 11 ostegunetik 17 asteazkenera izango da.

Zikloetan matrikula berriak egiteko epea.